јули 6, 2024

Новите правила во Кина налагаат луѓето да се изолираат, да се тестираат и да се лекуваат дома, а како резултат на тоа, најбараните производи исчезнаа од полиците.

Откако минатата недела Кина ја олабави политиката на „нулта толеранција“ за Ковид-19 и ги олесни строгите ограничувања што ги спречуваа луѓето да ги напуштат своите домови, сега се соочува со проблем со залихите бидејќи луѓето купуваат сè во аптеките и продавниците.

Многумина, плашејќи се од големиот зимски бран на епидемијата, почнаа да паничат купувајќи огромни количини лекови за настинка, комплети за брзи тестови за корона, лекови против болки, витамини, но и храна богата со витамин Ц, која може да им помогне да се справат со оваа болест за време на зимата.

Новите правила на Кина ги повикуваат луѓето да се изолираат, да се тестираат дома и да се лекуваат, што досега беше речиси незамисливо. Така, најбараните производи исчезнаа од полиците на најголемиот број аптеки и продавници.

Кинеските медиуми објавија дека производствените линии во фармацевтските фирми сега работат со „полна пареа“ за да се справат со порастот на побарувачката.

Кинеските медиуми забележа дека паничното купување е толку раширено што владата во градот Гуангжу повика на „разумно купување“.

Гуангжу е градот кој забележа најголем број случаи на вируси во последните недели.

Како што јавува Би-Би-Си, веќе има знаци дека здравствениот систем е преоптоварен.

Неделава, како што јави британската новинарска агенција, циркулираше видео на кое пациентите се приклучуваат на инфузија во автомобил бидејќи клиниките се полни.

Инаку, зголемувањето на бројот на заразени со корона во Кина, како што тврди првиот човек на Светската здравствена организација, Тедрос Гебрејесус, нема никаква врска со напуштање на политиката на „нулта толеранција“, туку одлуката на Пекинг кој, сè уште нема пронајдено начин за борба против оваа инфекција.

Следете не, не има насекаде

Напишете коментар

Вашата адреса за е-пошта нема да биде објавена. Задолжителните полиња се означени со *

Generated by Feedzy
mk_MK
mk_MK