Од истата причина, експериментално беше создадена светло зелена улица
Многу веројатно веќе знаете сè за фудбалот и Светското првенство во ФИФА 2022 година во Катар, можеби не знаете како всушност изгледаат улиците и патиштата на Катар. И зошто некои се обоени?
Иако Доха има нов метро систем, како и широка автобуска мрежа, Катар како целина сè уште силно го поддржува превозот со автомобили.
На изградбата на синиот пат во Катар и претходеше одлуката на градската управа на Доха да се бори против екстремните горештини. Се започна со експериментален проект во 2019 година на пат долг 200 метри, а сега е проширен и на други патишта.
Ладни бои
Идејата е да се намали температурата на асфалтот и околината. При локални температури до 50 степени, обичниот темен асфалт има температура за 20-25 степени повисока од температурата на околината, пишува Ревијахак. Едноставно затоа што црната боја „привлекува“ повеќе топлина.
Целта на бојадисувањето на патиштата со „кул“ бои, како сината, е да се намали нивната температура за 15-20 °C. Имено, сината облога со дебелина од 1 мм содржи специјален пигмент кој ја рефлектира топлината, како и шупливи керамички микро зрнца кои ефикасно го рефлектираат инфрацрвеното зрачење.
Покрај тоа, има и виолетов парк и зелен тротоар лоциран на ридовите на Катар. Тука растат секакви растенија и дрвја од различни земји, а паркот е замислен како место за средба на културите и цивилизациите.
Виолетови површини
Виолетовата површина ги надополнува не само естетски, туку и функционално. Според мерењата, обично е 12 °C поладно од обичниот темен асфалт.
Од истата причина, експериментално беше создадена светло зелена улица – се покажа дека е помалку ефективна – но таа стана еден од препознатливите симболи на градот.
Следете не, не има насекаде