мај 10, 2024

Компанијата Tesla неодамна ги испорача првите Semi камиони на клиентите со три години задоцнување. Несомнено, спецификациите на електричниот камион се доста импресивни, па на хартија, потенцијалните купувачи можат да прочитаат дека ова возило нуди автономија од 800 километри, користи нова архитектура на погон од 1.000 волти, како и различни софтверски карактеристики кои ја олеснуваат работата. Секако, со своето возило Tesla мора да ги воодушеви оние за кои е наменет – возачите на камиони.

Сепак, се чини дека сите возачи не го делат истиот ентузијазам, а најдобар пример за тоа е полскиот камионџија, Томаш Орински, чие мислење за камионот Tesla Semi стана вирално на Твитер.

„Ќе ви кажам зошто Tesla Semi е многу глупаво возило и нема да зборувам за неговата носивост или ништо. Само ќе се занимавам со кабината од гледна точка на практичност. Орински започнува.

Возачкото седиште е на средина

„Возачот седи на средина. Ова го отежнува престигнувањето или гледањето во далечината, а исто така му отежнува на шиферот да се подаде до прозорецот за да ги предаде документите или да разговара со момчето на портата кога влегувате во пристаниште, фабрика или на патарина“, објаснува Орински.

Позицијата на вратата не е добра

„Вратата е одзади. Влегувате, го бесите палтото, а потоа одите неколку чекори за да седнете зад воланот. Ова во основа значи дека губите простор во кабината до ходникот. Не можете да поставите кревет таму за возачот да се одмори, бидејќи таму е вратата – и ако сакате да излезете од десната страна, мора да го прескокнете совозачкото седиште што се поврзува со возачкото, за да не можете само да одите пред него како можеш во обична кабина.Понекогаш мораш да излезеш од десната страна – јас денес морав да го направам тоа затоа што снегот беше длабок на левата страна“, продолжува Полјакот.

Доколку не ви е јасна положбата на совозачкото седиште и зошто треба да се прескокне, погледнете го видеото за да добиете подобар впечаток за внатрешноста.

Повалкана кабина

„Фактот што треба да шетате низ кабината значи дека таа ќе биде полна со кал. Добрата работа кога се качувате директно на возачкото седиште е што можете да го истресете снегот или калта кога ќе се качите, па дури и ако вашите чизми сè уште се валкани, само мал дел од подот пред возачкото седиште се валка. Исто така, можете да ги соблечете чизмите таму, а потоа да шетате низ остатокот од кабината бос, бидејќи останува чист.

Но, во Tesla камион, секогаш мора да гинсоблекувате чевлите за да не го валкате цел камион, вели возачот.

Непријатно ветробранско стакло и чудни огледала

Орински не застана тука, туку додаде дека огромен проблем е и навалената шофершајбна.

Знаете како треба да го исчистите снегот од шофершајбната на автомобилот? Обидете се да го направите тоа на висина од три метри – ако стаклото е вертикално, снегот не е проблем. Полскиот камионџија истакна и дека поради дизајнот на шофершајбната, кабината ќе се загрева побрзо.

Можете да го решите со вклучување на климата, се разбира, но тоа ќе повлече уште поголема струја и ќе го намали опсегот.

Од презентацијата на Орински не се изоставени ниту огледалата:

,,Кабината се стеснува напред, а ретровизорите треба да можат да го гледаат задниот дел. Не можете да ги чистите од внатре затоа што се поставени на несоодветно растојание ниту пак однадвор, затоа што се многу високи” – заклучи тој.

„Заклучокот е дека ова возило е играчка за богати момчиња, а не практично, работно возило, бидејќи неговите дизајнери немаат поим за реалноста на транспортот“, заклучи Томаш Орински.

Следете не, не има насекаде

Напишете коментар

Вашата адреса за е-пошта нема да биде објавена. Задолжителните полиња се означени со *

Generated by Feedzy
mk_MK
mk_MK