октомври 23, 2024

Смалувањето на инфлацијата не е новост, но во последно време на пазарите ширум светот се забележува се почеста злоупотреба, па институцијата за заштита на потрошувачите во Хамбург објави дека во текот на претходната година добила повеќе пријави за злоупотреба

Намалувањето на тежината на производите не е нова работа и има свое име (shrinkflation, од зборот „shrink“ што на англиски значи собирање или намалување), но во последно време почна да се злоупотребува на пазарите и речиси и да нема земја каде што некој од потрошувачите не се пожалиле барем еднаш. Додека Германија „ги мами своите купувачи на пазарите“, Франција успеа да се избори и да се справи со таквите обиди.

АКРОБАЦИИ СО ЗБОРОВИ | Бесими: Се бара одржливо решение за корекција на функционерските плати
ПОЧИНА ЛЕГЕНДАРНА ОЛИМПИСКА ШАМПИОНКА – Ја промени историјата на овој спорт, а нејзините настапи ќе останат запаметени засекогаш
Четири предности од утринските интимни односи – ве зошто е добро да имате наутро: Тоа ќе влијае на вашето, но и на здравјето на вашиот партнер!
ГЕРМАНЦИТЕ ГИ МАМАТ КУПУВАЧИТЕ ПО МАРКЕТИТЕ: Незабележливо ја намалуваат тежината на производот, а цените остануваат исти
ОВА Е НАЈГОЛЕМОТО ПРЕДВИДУВАЊЕ НА НИКОЛА ТЕСЛА ОД КОЕ ЌЕ СЕ ИЗНЕНАДИТЕ – Тоа веќе се случува, а тој бил сто отсто сигурен во истото
ПРВАТА СНИМКА ОД МАЈКАТА И ЌЕРКАТА ОСЛОБОДЕНИ ОД ХАМАС – ПО ДВЕ НЕДЕЛИ, КОНЕЧНО НА СЛОБОДА
Петровска за Делчевските ниви: Нема зошто да се извинувам, борбата против мафијата и тефтерчињата од минатото е најтешка
Фатмир Бесими: “Испраќаме јасни сигнали за справување со инфлацијата која се намали од 19,8 проценти на 6,6 отсто“
ТОА ПОВЕЌЕ НЕ Е УКРАИНА! – Виталиј Кличко даде шокантен одговор на прашање од новинарите

Жалбата стигна и до Европската комисија
Тежината се намалува, цената останува иста“, се најчестите поплаки, а борбата со оваа појава се разликува од земја до земја. Загриженоста кај потрошувачите доведе до барање на Одборот за заштита на потрошувачите упатено до Европската комисија, која бара таквите производи во иднина да бидат специјално означени за клиентите да бидат информирани за намаленото пакување и непроменетата цена.

Во Франција веќе постои практика ваквите производи да се означуваат со портокалова боја. Важно е да се нагласи потребата од построга контрола на состојките во производите, бидејќи се почесто се применува практиката на додавање поевтини состојки без соодветно известување на пакувањето или декларацијата на производот.

Дополнително, беа претставени загрижувачки примери од Германија и Полска каде што беа забележани намалувања на активните состојки во пастите за заби . Се предупредува и на трендот на зголемување на поевтините суплементи во храната, а во исто време се намалува присуството на поскапи природни состојки, што може да има негативни последици по здравјето на потрошувачите. Исто така, нагласен е недостатокот на информации за заменските состојки на пакувањето на производот.

Подемот на мамењето на германските пазари
За поевтини прехранбени производи, неколку случаи на „скриено зголемување на цените“ се пронајдени во германските дисконти користејќи токму оваа тактика.

Во претходното соопштение, институцијата за заштита на потрошувачите во Хамбург објави дека добила неколку пријави за злоупотреба. Како пример, меѓу другото го наведоа и јагнешкиот стек во синџирот Алди, кој лани се продаваше за 6,99 евра, но наместо 400 грама, амбалажата „незабележливо“ полесна за 100 грама. Потрошувачите се пожалија и на пицата во дисконтот, која поскапе од 2,49 на 2,99 евра, со намалување на тежината од 460 на 410 грама.

Французите „скокнаа“ на измамата
Францускиот супермаркет „Карфур“ смисли интересен начин да им покаже на своите потрошувачи дека производителите ја намалуваат амбалажата, но не и цената. На полиците покрај спорните производи се наоѓаат налепници „Shrinkflation“, а на некои маркети наместо налепници се означени со впечатлива портокалова боја.

Следете не, не има насекаде

Напишете коментар

Вашата адреса за е-пошта нема да биде објавена. Задолжителните полиња се означени со *

Generated by Feedzy
mk_MK
mk_MK