Откако рибар случајно ја пронајде вратата од опремата за слетување на авионот Боинг 777 кој мистериозно исчезна од радарот во 2014 година на Мадагаскар минатиот месец, се појавија нови теории за тоа што се случило на тој кобен ден.
Различни теории кружат откако патничкиот авион на Малезија Ерлајнс се урна некаде над Индискиот Океан со 239 луѓе во март 2014 година.
Најраспространетата теорија се фокусира на пилотот Захарија Ахмад Шаханд и сугерира дека тоа бил намерен чин. Минатиот месец кај еден рибар од Малагазија беше пронајдена врата од подвозјето на авионот. Според експертите, тоа е првиот пронајден доказ кој сугерира дека еден од пилотите на Малезија ерлајнс дејствувал намерно. Вратата е идентификувана како дел од Боинг 777.
Тоа, велат експертите, ја прави голема веројатност дека подвозјето на авионот било спуштено кога авионот се урнал во океанот, објави Тајмс.
Официјалните лица не го објавија откривањето на клучниот доказ до понеделник, но тој веќе поттикна повици за понатамошна истрага за исчезнувањето на авионот и неговите 12 малезиски членови на екипажот на 8 март 2014 година, како и неговите 227 патници кои доаѓаат од 14 различни земји. Се претпоставува дека сите се мртви.
Боингот 777 исчезна од радарите додека летал од Куала Лумпур до Пекинг. Авионот неочекувано отстапил од планираната патека на летот и наместо тоа, бил следен на воен радар над Малаканскиот теснец пред да се изгуби контактот.
Дали сакавте да ја скриете несреќата?
По долгогодишно испитување на причината, анализата на Ричард Годфри, британски инженер и Блејн Гибсон, Американец кој трага за остатоците од MH370, сугерира дека авионот бил урнат брзо и намерно.
Доколку патнички авион биде принуден да изврши итно слетување на вода, пилотите се обучени да го држат подвозјето на авионот вовлечено за контролирана несреќа со мала брзина.
Експертите сега рекоа, врз основа на нови докази, дека се верува дека клапите на MH370 не биле повлечени кога слетал во јужниот дел на Индискиот Океан.
Со намерното извлекување на подвозјето на авионот, односно опремата за слетување, еден од пилотите веројатно предизвикал итно распаѓање на трупот на авионот. Тоа би ги зголемило и шансите авионот брзо да потоне.
„Комбинацијата од удар со голема брзина дизајнирана да го разбие авионот и продолжената опрема за слетување дизајнирана да го потопи авионот што е можно побрзо, покажува јасна намера да се сокријат доказите за несреќата“, пишува Дејли Меил.
Следете не, не има насекаде