И не бираат многу. Се разбира, GVX и kabrio се особено скапи, но обичното Yugo, кое визуелно не се разликува значително од оние што доминираа на нашите патишта во 90-тите, поминува сосема солидно. Најновиот пример доаѓа од аукциската платформа Bring-A-Trailer.
Се работи за сосема обичен Yugo GVL од 1988 година, кој со помалку од 108.000 километри е сосема обичен автомобил. Судејќи по фотографиите, станува збор за примерно одржуван автомобил. До 2021 година тоа беше кај првиот сопственик, кој очигледно го спасил 1,1-литарскиот мотор со 55 КС.
Но, погледнете го ова, примерот продаден за 9.001 долар, потврдувајќи дека 12.100 долари за верзијата со кабриолет не биле само случајно или избрзан потег на некои „јужни носталгичари“.
Американците, се чини, препознаваат одредени квалитети на производот на Застава, кој во поранешната земја лесно го отфрлија како срамен полупроизвод. Сè повеќе луѓе го наведуваат лошото одржување како главна причина за лошиот имиџ на Југо во Америка.
Така, во коментарите на оваа аукција, еден коментатор наведува дека имал автомобил за изнајмување, кој го изнајмил за само 10 американски долари/ден и истовремено заработил пристојни пари.
Тој вели дека било потребно само редовно да се сервисира автомобилот и навреме да се смени тајмингот. Еден пример се вози и денес и ја пофалува неговата ниска потрошувачка на гориво.